دنیای غرب مصمم است به نظام اسلامی ضربه بزند، چرا مقابله نكنیم
نوشته شده توسط : swot

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا ، سید محمود فاطمی عقدا روز سه شنبه در نخستین جشنواره ملی نوآوران صنعت ساختمان در محل هتل المپیك اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران بیشترین هزینه را برای تحقق دمكراسی كشورهای منطقه داده ،درحالی كه بیگانگان با حضور در بازار منطقه از این امر منتفع می شوند .

وی تصریح كرد : واقعیت این است كه ایران باید از بازار منطقه بویژه در ارتباط با صدور خدمات فنی ومهندسی بیشترین سهم را داشته باشد و توانمندی و قابلیت مهندسان كشور این مهم را اثبات كرده است .

رئیس مركز تحقیقات ساختمان ومسكن افزود : براساس سند چشم انداز 1404 ایران باید از هر جهت در منطقه رتبه اول را داشته باشد و نوآوران جوان با ارایه ایده های نوین ضمن تحقق پیشرفت در عرصه های مختلف ، زمینه لازم را فراهم كنند تا به جای واردات كالا و فناوریهای نوین از خارج ،این جریان حالت عكس به خود گیرد و كشورمان مركز صدور تازه ترین ابداعات به اقصی نقاط جهان باشد .

وی خاطرنشان ساخت : بیشترین معضلی كه در صنعت ساختمان در ارتباط با فناوریهای نوین داریم ، ناشی از غیربومی بودن آنها است و این وضعیت برازنده نظام اسلامی نیست .

فاطمی عقدا تاكید كرد : صنعت ساختمان با حجم سرمایه گذاری كلانی كه در آن صورت می گیرد و نیروی انسانی شاغل باید بتواند نیازهای خود را در داخل تامین كند و نیازی به واردات كالا و فناوری نداشته باشد .

وی اظهار امیدواری كرد : نوآوران جوان در بخش صنعت ساختمان كشور تلاش های مضاعفی برای دستیابی به بازار جهانی در این عرصه به كار بندند و بتوانیم به جایگاهی مناسب و در شان جمهوری اسلامی برسیم .

این جشنواره با معرفی آثار برگزیده و برتر عصر امروز به كار خود پایان می دهد .

اقتصام ** 1559**1319





:: برچسب‌ها: آیفون , ایتالیا , اتومبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: